Pub Quiz 22 maart 2019

poster pub quiz

De Kiwanis Club Amsterdam SPONSORT het Verzetsmuseum Junior met 10.000 euro

De Kiwanis club Amsterdam vindt dat kinderen onze toekomst zijn. De Club sponsort het mobiele Verzetsmuseum Junior op wielen. Het is een reizende tentoonstelling die gaat over 4 kinderen tijdens de 2e WO . De tentoonstelling is een tijdmachine. Omdat hun belevenissen echt tot leven komen (geluidsfragmenten, film, teksten, animaties) verplaats je je in het kind. Het Verzetsmuseum Junior in Amsterdam, uitgeroepen tot één van de beste kindermusea. De bezoekduur is omstreeks 20-30 minuten.. Aan het eind komen actuele dilemma’s aan bod. Hoe zou jij reageren? Wat is intolerantie Wat is racisme ? Hoe herken je het?. De mobiele variant van het museum is een TRAILER (oplegger met truc). Die komt naar de school toe .De Kiwanis Club Amsterdam wil 10.000 euro beschikbaar stellen over een periode van 2,5-3 jaar voor o. a. de transportkosten van de mobiele tentoonstelling.